Χαρισματικοί μαθητές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα – Αντιλήψεις των Εκπαιδευτικών

142

Σε μια περίοδο όπου η μετριότητα κατισχύει της αξίας και η ποσότητα υπερισχύει της ποιότητας, η πραγματοποίηση ενός Συνεδρίου για την εκπαίδευση των χαρισματικών μαθητών αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη.

Είναι βέβαιο πως το μεγάλο πλήθος των αναγνωστών του https://akromolio.gr/ θα αντιμετωπίσει με ενδιαφέρον το θέμα αλλά φοβάμαι, ίσης, ότι θα αποφύγει να αφιερώσει τον αναγκαίο χρόνο για να καταστεί κάτοχος των εντυπωσιακών πληροφοριών που του δίδεται η ευκαιρία να κάνει κτήμα του.

Περιορίζομαι να παραθέσω την εισήγηση της Αλεξίας Πηγαδιώτη με θέμα «Χαρισματικοί μαθητές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα – Αντιλήψεις των Εκπαιδευτικών», (Βίντεο με ταυτόχρονη αναγραφή κειμένου). Αναφέρω μόνον ότι, με “άγρια χαρά” την άκουσα να λέει πως «υπάρχει πλήθος εκπαιδευτικών που θα ενδιαφερόταν να ασχοληθεί με την εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών» και πως «οι γυναίκες υπερτερούν στην επιθυμία αυτή».

Η Αλεξία Πηγαδιώτη (του Αναστασίου) είναι καθηγήτρια Ελληνικής Φιλολογίας, MSc, Med, Υποψηφία Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών.

Το σχετικό ερέθισμα για ν’ ασχοληθώ με το θέμα το πήρα από τον φίλο Δημοσθένη Λαμπρινό.

Ο σύνδεσμος μέσω του οποίου μπορείτε να παρακολουθήσετε την εισήγηση (διάρκειας 6 λεπτών) της Αλεξίας Πηγαδιώτη είναι  ΕΔΩ . Στον ίδιο σύνδεσμο μπορείτε να κάνετε κτήμα σας όλες τις σχετικές με το θέμα εισηγήσεις.

Π.Ι.Δ.