Οι απαιτήσεις των εταιριών κρουαζιέρας, αλλά και γενικά των εταιριών που ασχολούνται με την ναυσιπλοΐα έχουν προσαρμοσθεί στην σύγχρονη εποχή.

Όσοι διαχειρίζονται λιμάνια ή μαρίνες (συνήθως είναι Δημοτικές αρχές διαμέσω του Νομικού τους προσώπου) πρέπει να εναρμονιστούν με τα νέα δεδομένα, αλλιώς θα μείνουν ουραγοί των εξελίξεων και θα καταποντιστούν. Μαζί με τα λιμάνια θα καταποντιστεί μοιραία και η τοπική οικονομία.

Πράσινη μετάβαση και εναρμονισμός στις Παγκόσμιες συνθήκες Ασφαλείας (Ι.S.P.S) είναι βασική προϋπόθεση για την προσέγγιση και τον ελλιμενισμό. Φυσικά αναγκαίες είναι και οι διευκολύνσεις προσβασιμότητας των επιβατών στη τοπική αγορά.

Το λιμάνι της Κυλλήνης δείχνει να το έχει καταλάβει, σε αντίθεση με αυτό του Κατακόλου που ακολουθεί αντίστροφη και καθοδική πορεία. Σήμερα στο Κατάκολο (31-5-2023) υπήρχαν γραμμένα 2 πλοία να προσεγγίσουν, αλλά τελικά εμφανίστηκε μόνο ένα. Το άλλο ή δεν υπήρχε ποτέ ή ήταν μάταιη προσδοκία, όπως μάταια αναμένουν ουσιαστικές κινήσεις εδώ και αρκετά χρόνια, οι άνθρωποι που επένδυσαν σε αυτό που λέμε «αγορά Κατακόλου».

Διαβάστε εδω και δείτε video εδω

Share
Δημοσιεύτηκε από
Akromolio.gr [X]

Recent Posts

Πρωτάθλημα και Κύπελλο ο Παναργειακός, τα σάρωσε όλα (ΒΙΝΤΕΟ)

Μετά το Πρωτάθλημα στον 3ο όμιλο της Γ Εθνικής  και την άνοδο στην Β Εθνική,…

% μέρες πρίν

ΑΡΓΟΣ: Ο πρώτος θάνατος λόγω επίθεσης αγέλης αδεσπότων

γράφει ο Ε.Π.ΜΟΝΟΣ Έχουν καταγραφεί 12 επιθέσεις και 7 καταγγελθέντες τραυματισμοί λόγω των επιθέσεων που…

% μέρες πρίν

Νίκη: Οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές του κόμματος

Το πατριωτικό κόμμα ΝΙΚΗ που αποτέλεσε την έκπληξη των κοινοβουλευτικών εκλογών του 2023 επιτυγχάνοντας, υπό…

% μέρες πρίν

Το ψηφοδέλτιο του Εθνικού Μετώπου

Ανακηρύχθηκε από τον Άρειο Πάγο, την Παρασκευή 24 Απριλίου, το ψηφοδέλτιο του Εθνικού Μετώπου για…

% μέρες πρίν