Τουριστική ταυτότητα με επίκεντρο την «Αιώνια» Ολυμπία

52

Ο Νεκτάριος Φαρμάκης τήρησε το λόγο που είχε δώσει για την Αρχαία Ολυμπία. OLYMPIANLAND (Ολυμπιακή Γη) ονομάζεται η νέα τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και παρουσιάστηκε σε εκδήλωση που έγινε σε ξενοδοχείο της Πάτρας

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε και η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που τιτλοφορείται EPICWEST και η οποία, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει την υλοποίηση θεματικών και χωρικών βίντεο, συμμετοχές σε διεθνείς και εγχώριες τουριστικές εκθέσεις και διαφημιστική προβολή με όλα τα σύγχρονα μέσα.

Δημάρχος Αρχαίας Ολυμπίας Γιώργος Γεωργιόπουλος προς τον Περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη για την νέα τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος :

«Μόνο εσείς τηρήσατε το λόγο σας. Όταν προεκλογικά λέγατε ότι θα κάνετε την Ολυμπία επίκεντρο της τουριστικής ταυτότητας της ΠΔΕ αμφέβαλα γιατί το είχα ακούσει από πολλούς…. εκφράζοντας τη χαρά και τη συγκίνησή του για το γεγονός πως η νέα τουριστική καμπάνια θέτει στο επίκεντρο την Ολυμπιακή Γη και σημειώνοντας πως η Αρχαία Ολυμπία αποτελεί τον «κοινό τόπο» όλων των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας και όχι μόνο. Συγχαρητήρια για την ολοκληρωμένη τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας »

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ

Περιφερειάρχης  Νεκτάριος Φαρμάκης :

«Με επίκεντρο την Ολυμπία της παγκόσμιας φήμης, τη διαμαντόπετρα του στέμματος για τη Δυτική Ελλάδα, χτίζουμε το νέο τουριστικό προφίλ της περιοχής μας, αναδεικνύοντας κάθε περιοχή και κάθε δυνατότητα που υπάρχει και στις τρεις Περιφερειακές Ενότητες»

Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού, Νίκος Κοροβέσης:

«Με όχημα τη νέα καμπάνια «EPIC WEST» θα υλοποιηθούν οι δράσεις για την τουριστική προβολή και προώθηση της Δυτικής Ελλάδας το 2021- 2023, που αφορούν τους παρακάτω 4 βασικούς άξονες: α) τη συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, β) τη διαφημιστική εκστρατεία με σκοπό την προώθηση του brandname και την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Δυτικής Ελλάδας, γ) την ανάπτυξη ψηφιακών υποδομών με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων τελευταίας τεχνολογίας, και δ) τη διαρκή επιμόρφωση των επαγγελματιών του τουρισμού.