Το Επιμελητήριο Αργολίδας οργανώνει Επιμορφωτικά Σεμινάρια

Το Επιμελητήριο Αργολίδας επιδιώκοντας τη συνεχή επιμόρφωση και αναβάθμιση δεξιοτήτων των επιχειρήσεων – μελών του, διοργανώνει επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία

* Την Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών και

* Την υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων

Τα σεμινάρια γίνονται σε συνεργασία με το IST College (αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας).

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ

Σκοπός: H υιοθέτηση ορθών πρακτικών για τη διαχείριση των διαδικτυακών κριτικών (reviews). Μέσα από μια σειρά ασκήσεων, παραδειγμάτων και case studies, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να απαντούν σε μία κριτική, ώστε να ενισχύσουν την εταιρική φήμη και εν τέλει να διευρύνουν την πελατεία τους.

Απευθύνεται: Σε ιδιοκτήτες και στελέχη που εργάζονται σε ξενοδοχεία, επισιτιστικές επιχειρήσεις, καταστήματα και e-shops και σε όποιους διαχειρίζονται τις κριτικές.

Τρόπος Υλοποίησης: Δια ζώσης διδασκαλία

Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων: έως 30 εκπαιδευόμενοι

Κόστος Συμμετοχής: 30€

Συνολική Διάρκεια Προγράμματος: 4 ώρες

Ημερομηνία και ώρα Διεξαγωγής: Νοέμβριος 2024

  • Τετάρτη 20 Νοεμβρίου και ώρα 17:00 – 21:00

Εισηγητής : Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι ειδικός στον τομέα του Μάρκετινγκ, της Ποιοτικής Εξυπηρέτησης Πελατών και της Διαχείρισης Παραπόνων. Απέκτησε το Μεταπτυχιακό του στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA in Marketing) από το Cleveland State University στην Αμερική και είναι πτυχιούχος του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.

  • ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Σκοπός : Η απόκτηση απαραίτητων δεξιοτήτων, τεχνικών και μεθόδων που θα βοηθήσουν στην παροχή μιας αξιομνημόνευτης εμπειρίας του πελάτη, η οποία θα προέλθει μέσα από την άριστη εξυπηρέτησή του και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Οι συμμετέχοντες θα εξοπλιστούν με τα κατάλληλα εφόδια για την αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων ακόμη και των πιο δύσκολων πελατών, μετατρέποντάς τα σε κέρδος για την επιχείρησή τους.

πευθύνεται: Σε όσους έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με τον πελάτη, σε ιδιοκτήτες καταστημάτων, ξενοδοχείων και εστιατορίων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων.

Τρόπος Υλοποίησης: Δια ζώσης διδασκαλία

Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων: έως 30 εκπαιδευόμενοι

Κόστος Συμμετοχής: 50€

Συνολική Διάρκεια Προγράμματος: 8 ώρες (2 εκπαιδευτικές συναντήσεις των 4 ωρών)

Ημερομηνίες και ώρες Διεξαγωγής: Νοέμβριος 2024

  • Τετάρτη 6 Νοεμβρίου και ώρα 17:30 – 21:30
  • Τετάρτη 13 Νοεμβρίου και ώρα 17:30 – 21:30

Εισηγητής : Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

ΛΟΙΠΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης στους συμμετέχοντες.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στο τηλέφωνο του Επιμελητηρίου Αργολίδας 27510 – 67216 (εσωτερική γραμμή 2).

Share
Δημοσιεύτηκε από
akromolio

Recent Posts

Ο φόνος της Νάντιας αφύπνισε την κοινωνία

γράφει ο Πολύδωρος Ιππ. Δάκογλου Ο οικισμός που τρέφει την ανομία, την αυθαιρεσία, την παραβατικότητα…

% μέρες πρίν

Έλεγχοι στην παραλιακή. Συλλήψεις 4 Ρομά

Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός του τροχαίου ατυχήματος που έλαβε χώρα την 11/10/2024, η Τροχαία προέβη…

% μέρες πρίν