Οι απαιτήσεις των εταιριών κρουαζιέρας, αλλά και γενικά των εταιριών που ασχολούνται με την ναυσιπλοΐα έχουν προσαρμοσθεί στην σύγχρονη εποχή.
Όσοι διαχειρίζονται λιμάνια ή μαρίνες (συνήθως είναι Δημοτικές αρχές διαμέσω του Νομικού τους προσώπου) πρέπει να εναρμονιστούν με τα νέα δεδομένα, αλλιώς θα μείνουν ουραγοί των εξελίξεων και θα καταποντιστούν. Μαζί με τα λιμάνια θα καταποντιστεί μοιραία και η τοπική οικονομία.
Πράσινη μετάβαση και εναρμονισμός στις Παγκόσμιες συνθήκες Ασφαλείας (Ι.S.P.S) είναι βασική προϋπόθεση για την προσέγγιση και τον ελλιμενισμό. Φυσικά αναγκαίες είναι και οι διευκολύνσεις προσβασιμότητας των επιβατών στη τοπική αγορά.
γράφει ο Πολύδωρος Ιππ. Δάκογλου Η χρησιμοποίηση του Ναυπλίου ως σημείου προβολής της κυβερνητικής πολιτικής…
γράφει ο Α.ΛΗΘΙΝΟΣ Ο Γιώργος Τσούρνος είναι ένας ζωντανός μύθος για τον Δήμο Ναυπλιέων και…
O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επέλεξε το Ναύπλιον ως φόντο προκειμένου να μιλήσει προς τους Έλληνες…
γράφει ο Πολύδωρος Ιππ. Δάκογλου Παλιότερα, συνήθιζα να λέω «Δεν έχω τίποτα με τους Νεοδημοκράτες.…
Η αγορά του πιο πρόσφατου επεξεργαστή Intel μπορεί να φαίνεται δελεαστική, όμως στην πραγματικότητα δεν…