«Πράσινα» λιμάνια δημιουργούνται μόνο από ικανούς αιρετούς

288

Οι απαιτήσεις των εταιριών κρουαζιέρας, αλλά και γενικά των εταιριών που ασχολούνται με την ναυσιπλοΐα έχουν προσαρμοσθεί στην σύγχρονη εποχή.

Όσοι διαχειρίζονται λιμάνια ή μαρίνες (συνήθως είναι Δημοτικές αρχές διαμέσω του Νομικού τους προσώπου) πρέπει να εναρμονιστούν με τα νέα δεδομένα, αλλιώς θα μείνουν ουραγοί των εξελίξεων και θα καταποντιστούν. Μαζί με τα λιμάνια θα καταποντιστεί μοιραία και η τοπική οικονομία.

Πράσινη μετάβαση και εναρμονισμός στις Παγκόσμιες συνθήκες Ασφαλείας (Ι.S.P.S) είναι βασική προϋπόθεση για την προσέγγιση και τον ελλιμενισμό. Φυσικά αναγκαίες είναι και οι διευκολύνσεις προσβασιμότητας των επιβατών στη τοπική αγορά.

Το λιμάνι της Κυλλήνης δείχνει να το έχει καταλάβει, σε αντίθεση με αυτό του Κατακόλου που ακολουθεί αντίστροφη και καθοδική πορεία. Σήμερα στο Κατάκολο (31-5-2023) υπήρχαν γραμμένα 2 πλοία να προσεγγίσουν, αλλά τελικά εμφανίστηκε μόνο ένα. Το άλλο ή δεν υπήρχε ποτέ ή ήταν μάταιη προσδοκία, όπως μάταια αναμένουν ουσιαστικές κινήσεις εδώ και αρκετά χρόνια, οι άνθρωποι που επένδυσαν σε αυτό που λέμε «αγορά Κατακόλου».

Διαβάστε εδω και δείτε video εδω