«Είχαμε 5 εργολαβίες σε εξέλιξη και 3 ακόμη που επρόκειτο να υπογραφούν για να ολοκληρωθεί το έργο που σωστά έχει χαρακτηρισθεί ως ο χειρότερος αυτοκινητόδρομος της Ευρώπης, από άποψη ατυχημάτων και απωλειών ανθρωπίνων ζωών» λέει ο τότε Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών, Γιώργος Δέδες, απαντώντας σε ερώτημα του δημοσιογράφου Πολύδωρου Δάκογλου. «Αιφνιδιαστικά, ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής διέκοψε επί ζημία του δημοσίου αυτές τις εργολαβίες (πλήρωσε αποζημιώσεις) και ξαναέδωσε το έργο στους παραχωρησιούχους που το προηγούμενο διάστημα (τον καιρό του μνημονίου) είχαν ζητήσει να το εγκαταλείψουν και να περιοριστούν μόνον στο κομμάτι Κόρινθος Πάτρα».
«Οι ίδιοι που ζήτησαν την περικοπή του δρόμου αυτού, πήραν δώρο το έργο αυτό από την σημερινή κυβέρνηση και πανωπροίκι 500.000 ευρώ, σε σχέση με αυτά που εμείς είχαμε προωθήσει και συμφωνήσει».
Τελικά, θα κοστίσει στον Έλληνα περίπου 1 δις και 50 νεκρούς ακόμη και θα φτάσει να ολοκληρωθεί 3 έως 5 χρόνια αργότερα από τον προγραμματισμό.
Ολόκληρη τη δήλωση –διάρκειας 2 λεπτών-, μπορείτε να την παρακολουθήσετε ακολουθώντας το σύνδεσμο
Το πρωί της Τετάρτης 8 Μαΐου Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αργολίδας, Ταξίαρχος Ευάγγελος Πιπέρης, καλωσόρισε…
Σχεδόν ταυτόχρονα με την γνωστοποίηση του θανάτου του τ. Δημάρχου Κρανιδίου Νικόλαου Κοντογιάννη, με σχετική…
γράφει ο Γιάννης Κουριαννίδης* Θα μπορούσε άραγε ποτέ μία αποτυχημένη προσπάθεια να θεωρηθεί ως μία…
Ο Ιερός Ναός Ευαγγελιστρίας Ναυπλίου προσέφερε την Κυριακή του Πάσχα, ημέρα της αγάπης και της…
Περισσότερες από 100 οικογένειες, στο Ναύπλιον, γιόρτασαν την Κυριακή της Ανάστασης συμπληρώνοντας τις ανάγκες διατροφής…