«Είχαμε 5 εργολαβίες σε εξέλιξη και 3 ακόμη που επρόκειτο να υπογραφούν για να ολοκληρωθεί το έργο που σωστά έχει χαρακτηρισθεί ως ο χειρότερος αυτοκινητόδρομος της Ευρώπης, από άποψη ατυχημάτων και απωλειών ανθρωπίνων ζωών» λέει ο τότε Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών, Γιώργος Δέδες, απαντώντας σε ερώτημα του δημοσιογράφου Πολύδωρου Δάκογλου. «Αιφνιδιαστικά, ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής διέκοψε επί ζημία του δημοσίου αυτές τις εργολαβίες (πλήρωσε αποζημιώσεις) και ξαναέδωσε το έργο στους παραχωρησιούχους που το προηγούμενο διάστημα (τον καιρό του μνημονίου) είχαν ζητήσει να το εγκαταλείψουν και να περιοριστούν μόνον στο κομμάτι Κόρινθος Πάτρα».
«Οι ίδιοι που ζήτησαν την περικοπή του δρόμου αυτού, πήραν δώρο το έργο αυτό από την σημερινή κυβέρνηση και πανωπροίκι 500.000 ευρώ, σε σχέση με αυτά που εμείς είχαμε προωθήσει και συμφωνήσει».
Τελικά, θα κοστίσει στον Έλληνα περίπου 1 δις και 50 νεκρούς ακόμη και θα φτάσει να ολοκληρωθεί 3 έως 5 χρόνια αργότερα από τον προγραμματισμό.
Ολόκληρη τη δήλωση –διάρκειας 2 λεπτών-, μπορείτε να την παρακολουθήσετε ακολουθώντας το σύνδεσμο
Δήλωση της Αφροδίτης Λατινοπούλου για τις συνεχείς επιθέσεις σε Ελληνίδες από μουσουλμάνους: «Το 2024 φεύγει.…
Ο Ιερός Ναός Ευαγγελίστριας Ναυπλίου, λειτουργεί Συσσίτιο για οικονομικά αδύναμα άτομα. Αυτά μπορεί να είναι…
Το δελτίο που κυκλοφόρησε αναφέρεται σε Εορταστικές εκδηλώσεις από την Π.Ε. Αργολίδας για το νέο…
Τα διαστρεβλωμένα στοιχεία για την ΚΕΔΑΜ που επιχείρησε να περάσει στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Γιάννης…
Η απάντηση του επανεκλεγέντος Προέδρου του Επιμελητηρίου Αργολίδας, Φώτη Δαμούλου, στην ανακοίνωση του Θοδωρή Βασιλόπουλου…