«Είχαμε 5 εργολαβίες σε εξέλιξη και 3 ακόμη που επρόκειτο να υπογραφούν για να ολοκληρωθεί το έργο που σωστά έχει χαρακτηρισθεί ως ο χειρότερος αυτοκινητόδρομος της Ευρώπης, από άποψη ατυχημάτων και απωλειών ανθρωπίνων ζωών» λέει ο τότε Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών, Γιώργος Δέδες, απαντώντας σε ερώτημα του δημοσιογράφου Πολύδωρου Δάκογλου. «Αιφνιδιαστικά, ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής διέκοψε επί ζημία του δημοσίου αυτές τις εργολαβίες (πλήρωσε αποζημιώσεις) και ξαναέδωσε το έργο στους παραχωρησιούχους που το προηγούμενο διάστημα (τον καιρό του μνημονίου) είχαν ζητήσει να το εγκαταλείψουν και να περιοριστούν μόνον στο κομμάτι Κόρινθος Πάτρα».
«Οι ίδιοι που ζήτησαν την περικοπή του δρόμου αυτού, πήραν δώρο το έργο αυτό από την σημερινή κυβέρνηση και πανωπροίκι 500.000 ευρώ, σε σχέση με αυτά που εμείς είχαμε προωθήσει και συμφωνήσει».
Τελικά, θα κοστίσει στον Έλληνα περίπου 1 δις και 50 νεκρούς ακόμη και θα φτάσει να ολοκληρωθεί 3 έως 5 χρόνια αργότερα από τον προγραμματισμό.
Ολόκληρη τη δήλωση –διάρκειας 2 λεπτών-, μπορείτε να την παρακολουθήσετε ακολουθώντας το σύνδεσμο
Ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας έγινε στα επικίνδυνα σημεία του οδικού…
Όσοι παρακολούθησαν το τελευταίο (δια ζώσης) Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ναυπλιέων άκουσαν τον αντιδήμαρχο Οικονομικών…
Αύριο, Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024 στις 10 το πρωί στην αίθουσα του Βουλευτικού, θα διεξαχθεί…
Γράφει ο Παναγιώτης Μυργιώτης Ο στρατηγός Ναπολέων Ζέρβας την 11η Ιουνίου 1941 δημιουργεί τις βάσεις…
γράφει η Ντίνα Καλομοίρα Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, στην παρέμβασή του κατά τη συζήτηση…
Ένα από τα πλέον σημαντικά έργα για την ενίσχυση της τοπικής ανάπτυξης και τη βελτίωση…