Η στρατηγική που κράτησε το Ναύπλιο ζωντανό στα δύσκολα χρόνια των μνημονίων

157

Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος το Ναύπλιον βούλιαξε από επισκέπτες. Ήταν κυρίως Αθηναίοι αλλά και Έλληνες από άλλες περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας. Ήρθαν ακόμη και αρκετοί ξένοι, που χρησιμοποίησαν το Ναύπλιο ως αρχικό σταθμό ή ως επίλογο μιας μικρής ή μεγάλης περιοδείας σε πανέμορφα σημεία της Πελοποννήσου.

Θα πρέπει να θυμηθούμε ότι, στα δύσκολα χρόνια των Μνημονίων, όταν τα τουριστικά τοπόσημα της Ελλάδος κατέρρεαν το ένα μετά το άλλο, το Ναύπλιον, ακολούθησε πορεία κόντρα στο ρεύμα της φτώχειας και με σχεδιασμένη προβολή και πρόγραμμα εκδηλώσεων, κράτησε την τουριστική του υποδομή ακέραια και την ανέπτυξε κι όλας.

Για να είμαστε σωστοί, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι, βασικός συντελεστής αυτής της στρατηγικής ήταν ο Δήμαρχος Δημήτρης Κωστούρος, ο οποίος καλείται τώρα να κάνει πράξη και το μήνυμα «ΝΑΥΠΛΙΟ 365 ημέρες το χρόνο».

(Αναδημοσίευση από την Πελοποννησιακή εφημερίδα ΣΗΜΕΡΑ)