Να επαναφέρουμε στο προσκήνιο τους άξιους!

173

Άρθρο του Πολύδωρου Ιππ. Δάκογλου

Είμαστε ένας Λαός μικρός στο πλήθος αλλά μεγάλος στην δημιουργικότητα. Θα έλεγα πως είμαστε ένας μοναδικός Λαός ξεχωριστών (ως προς τις δυνατότητες) ανθρώπων.

Κάθε πολιτική ηγεσία που θα πίστευε αυτή την άποψη, θα έψαχνε την συνταγή διεθνούς ανάδειξης της αξίας του Λαού των Ελλήνων και της κρατικής του συγκρότησης, δηλαδή του Ελλαδικού κράτους.

Για να συμβάλλω στην ανεύρεση της συνταγής και του σχεδιασμού, αναφέρω μία και μόνη λέξη …ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ!

Πολύδωρος Ιππ. Δάκογλου

Πρέπει να διαμορφώσουμε και να στηρίξουμε ένα σύστημα ανάδειξης και αμοιβής των αξίων που κοπιάζουν. Σε κάθε λειτουργία της Πολιτείας και της Κοινωνίας. Από την Εκπαίδευση μέχρι την Εργασία και από την Δημόσια Διοίκηση μέχρι την επιλογή βουλευτών και Υπουργών.

Δυστυχώς, το σύνολο των κομμάτων που συναποτελούν το αποκαλούμενο “Κοινοβουλευτικό τόξο”, προτιμούν να εφαρμόζουν μεθόδους ανάδειξης των συστημικών και ανάθεσης διοικητικών αρμοδιοτήτων στους υποταγμένους.

Η εφαρμογή της Αξιοκρατίας, από μόνη της θα ήταν μια Επαναστατική πράξη. Ο οδοστρωτήρας των μετριοτήτων που ισοπεδώνει κάθε ξεχωριστό, άξιο και ελεύθερο Πολίτη, θα έμπαινε στο περιθώριο και η ανατροπή θα ερχόταν μέσα σε ελάχιστο χρόνο.

Υπάρχει όμως κυβερνητική βούληση για κάτι τέτοιο;

Την απάντηση την δίνουν δύο κορυφαίοι κυβερνητικοί παράγοντες που απολαμβάνουν την εύνοια του Κυρ. Μητσοτάκη. Ο Προσωπικός του Σύμβουλος Αλέξης Πατέλης και η υφυπουργός Παιδείας Ζέτα Μακρή.

Ο Αλέξης Πατέλης, διακεκριμένο μέλος της κοινότητας των ΛΟΑΤΚΙ, και οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού, ετάχθη κατά της αριστείας χαρακτηρίζοντας τους νέους που αγωνίζονται για πρόσθετες γνώσεις με την απόκτηση τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικών διπλωμάτων, ως τεμπέληδες.

Η Ζέτα Μακρή, που ο Κυρ. Μητσοτάκης την διόρισε υφυπουργό (προσφάτως) αποφάσισε πως κάποιοι νομοί δεν δικαιούνται να έχουν σχολεία που προωθούν την αριστεία. Ειδικότερα στην Πελοπόννησο, η Αργολίδα, η Κορινθία και η Λακωνία, κρίθηκαν ως περιοχές δευτέρας επιλογής.

Λίγα χρόνια πριν, αριστερίζουσες κυβερνήσεις είχαν καταργήσει τελείως τα σχολεία αριστείας.

Σε αντίθεση με το πολιτικό μας σύστημα, μεγάλο μέρος της κοινότητας των εκπαιδευτικών αγωνίζεται να ανταποκριθεί στις μορφωτικές απαιτήσεις του παγκόσμιου περιβάλλοντος, αξιοποιώντας ευρωπαϊκά προγράμματα και χορηγίες ιδιωτών.

Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα (και αναφέρομαι μόνον στην Αργολίδα), είδαμε τους διευθυντές του 1ου Λυκείου Άργους και του ΓΕΛ Ναυπλίου να ανακοινώνουν με υπερηφάνεια πως «μαθητές της δικής τους κοινότητας, πέτυχαν μέγιστες διεθνείς διακρίσεις».

Η μαθήτρια του 1ου ΓΕΛ Ναυπλίου Χριστίνα Ρούμπου επιλέχθηκε για να συμμετέχει στο πρόγραμμα εκπαίδευσης του CERN (Ευρωπαϊκός Οργανισμός Έρευνας Σωματιδιακής Φυσικής).

Ο μαθητής της Γ΄ τάξης του 1o Λυκείου Άργους, Σωτήρης Aλειφερόπουλος προκρίθηκε στον Τελικό της Οικονομικής Ολυμπιάδας.

Τα παιδιά του Λαού των Ελλήνων διεκδικούν ρόλο στον κόσμο των αρίστων, με την βοήθεια φωτισμένων δασκάλων, την ίδια στιγμή που οι κυβερνήσεις μας θεωρούν την Παιδεία και την Αξιοκρατία ως χώρους αποεπένδυσης.

Όλοι εμείς, ως δρώντες οργανισμοί αυτής της κοινωνίας, ας αντισταθούμε στα σχέδια και τις πρακτικές που εφαρμόζει το σύστημα των μετρίων. Η εφαρμογή και η στήριξη της Αξιοκρατίας, από μόνη της είναι μια Επαναστατική πράξη. Ας δώσουμε στους άξιους την ευκαιρία να μας οδηγήσουν στο αύριο.