Πειράματα στα παιδιά μας; Δάσκαλοι θα παριστάνουν τους Ιατρούς και τους security;

203

Με αφορμή τα επερχόμενα self test ο Υφυπουργός Υγείας  Βασίλης Κοντοζαμάνης έκανε συγκεκριμένες διευκρινίσεις. Μέσα σε αυτές είναι και το ότι : «όσοι μαθητές δεν φέρουν μαζί τους την βεβαίωση δεν θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τους ούτε θα υπάρχει δυνατότητα τηλεκπαίδευσης». 

Εδώ λοιπόν υπάρχει μια ανακολουθία της προσφοράς εκπαίδευσης (τη λέξη Παιδεία, δεν την χρησιμοποιώ πλέον) σε όλους τους μαθητές. Ουσιαστικά η ίδια η Κυβέρνηση, χωρίζει τους μαθητές σε παιδιά και αποπαίδια και πιέζει έμμεσα τους πάντες να αποδεχθούν τα Κυβερνητικά πειράματα και να καταναλώσουν τα προϊόντα των Εθνικών εργολάβων Υγείας.

Εάν το θέμα είχε χιούμορ θα μιλούσαμε για μια Παγκόσμια ιατρική ανακάλυψη, από Κυβερνητικό στέλεχος (Ο κορωνοϊός κολλάει και με την τηλεκπαίδευση;)  Όμως το θέμα δεν έχει και πολύ χιούμορ εάν σκεφτούμε το αυτονόητο που ισχύει και λέει:   «Κάθε “ιατρική πράξη” διενεργείται από ειδικό ιατρό , αφού πρωτίστως έχει διασφαλισθεί η πλήρη ενημέρωση και η κατόπιν συναίνεση του “ασθενούς”!»

1)Ποιός παριστάνει τον ασθενή εφόσον δεν νοσεί ;

2) Ποιός κάνει αντιποίηση αρχής και παριστάνει τον ειδικό ιατρό ;

3) Ποιός ενημερώνει ποιόν εμπεριστατωμένα για την επικείμενη ιατρική πράξη ;

4) Ποιός θα φέρει την ευθύνη για διασπορά του ιού από “ασθενή” που δεν έχει γίνει σωστή λήψη του επιχρίσματος από τον κατά παρέκκλιση αυτοχρισμένο ιατρό ;

5) Που τοποθετούνται τα ιατρικά απόβλητα μετά την κατ οίκον χρήση ; 6) Οποιος συναινεί ή προτρέπει στην τυφλή αναντίρρητη υπακοή , ας είναι έτοιμος να αναλάβει και την “ατομική” του τεράστια ευθύνη που θα τον βαρύνει

Είναι απορίας άξιο, που έχει βρει τόσα «φρούτα» και τα έχει κάνει Υπουργούς-Υφυπουργούς και στελέχη ο Κυρ.Μητσοτάκης.

Χωρίς να συνεχίσω την περαιτέρω ανάλυση, περί ελευθερίας-δικαιωμάτων-υποχρεώσεων κλπ, είναι φανερό ότι εφόσον κάποιοι μαθητές (οι γονείς τους) δεν επιθυμούν να δείχνουν χαρτί δεν θα έχουν και εναλλακτική στην διδασκαλία (τηλεκπαίδευση). 

Το τραγικό της κατάστασης συμπληρώνουν και κομματικά στελέχη στο χώρο της εκπαίδευσης που χειροκροτούν και υποστηρίζουν με πάθος αυτές τις εξελίξεις. Φυσικά οι ίδιοι ακριβώς πριν από λίγο καιρό έλεγαν ακριβώς τα αντίθετα για τις εκλογές των συνδικαλιστικών τους οργάνων και έγραφαν στα παλαιότερα των υποδημάτων  τους υγειονομικούς κανόνες, μπροστά στη καψούρα για τις κάλπες. Όταν ο εκπαιδευτικός βάζει το κόμμα πάνω από τα παιδιά, που έχει το λειτούργημα να επιμορφώνει, τότε πολύ απλά ΔΕΝ δικαιούται το τίτλο του δασκάλου.

Και για όλα αυτά τα “λογικά” , οι υπέυθυνοι εκπαιδευτικοί θα δύνανται στους “αντιδραστικούς” να λειτουργούν ως security και να απαγορεύουν την παρακολούθηση των μαθημάτων ή της τηλεκπαίδευσης στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και ταυτόχρονα θα είναι οι αρμόδιοι να κάνουν αποδεκτό ή μή το έγγραφο με τα αποτελέσματα που θα δείχνουν οι μαθητές κατά την είσοδο ! Διαφορετικά …….τί ; Εξορία ή καταναγκαστικά έργα στα Μητσοτακέικα Γκούλαγκ ;

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα αστικά & ποινικά δικαστήρια θα είναι γεμάτα του χρόνου με τους εκπαιδευτικούς και διευθυντές σχολείων να είναι εξαναγκασμένοι να απολογηθούν για όλα αυτά που σήμερα “νίπτουν τας χείρας τους” ώς άλλοι Πόντιοι Πιλάτοι.

Κλείνοντας ας ελπίσουμε να κατανοήσουν  οι υγιώς σκεπτόμενοι άνθρωποι (δεν συμπεριλαμβάνονται οι έχοντες τη κομματίλα ως ανίατη ασθένεια και την οσφυοκαμψία και το «γλύψιμο» ως μόνιμη στάση ζωής ) ότι ο σεβασμός στην αντίθετη άποψη είναι κυρίαρχο στοιχείο της Δημοκρατίας, την οποία οι περισσότεροι «επικαλούνται» ως Άγιο Δισκοπότηρο.

Κατανοήστε επιτέλους ότι καμία ελευθερία δεν υπάρχει στέλνοντας sms για να βγεις από το σπίτι σου ή συμπληρώνοντας χαρτί για να σε δεχθούν στο σχολείο ή έχοντας κάρτα-υγειονομικό διαβατήριο για να ταξιδέψεις. Μέτρα τα οποία σου λένε ευθέως ότι θα είναι ΜΟΝΙΜΑ.

Χ.Β.Μ.