Απίστευτη προπαγάνδα μέσα από το σχολικό βιβλίο Γλώσσας της ΣΤ Δημοτικού. Αντί να ενημερώσει τους μικρούς μαθητές για την μετανάστευση, σαν ένα παγκόσμιο φαινόμενο που έχει κάποιες αιτίες, τους επιβάλλει ένα πλασματικό αφήγημα και τα καθοδηγεί σε συμπεράσματα που επιθυμεί το παγκόσμιο κύκλωμα διακίνησης ψυχών.
Δημιουργεί μια εικόνα διχαστική, ότι δήθεν υπάρχουν οι κακοί Έλληνες που θέλουν να τους διώξουν, χωρίς να δίνονται αντικειμενικά στοιχεία ποιοι είναι αυτοί που ήρθαν στη χώρα και αν πραγματικά είναι διωγμένοι ή μεταφερόμενοι. Αν έρχονται από πολεμικές ζώνες ή αν είναι συνειδητά μετακινούμενοι από κυκλώματα που επιχειρούν να μεταμορφώσουν σε μια πολυπολιτισμική άμορφη μάζα τα δυτικά κράτη, ισοπεδώνοντας πολιτισμούς και εθνικές ταυτότητες. Βάζει τα παιδιά σε μια διαδικασία αντιπαλότητας και σύγκρουσης σε μια ηλικία που δεν νοείται να προωθείτε μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία. Τα παρακινεί και τους υποδεικνύει ότι θα πρέπει να αντιδράσουν με συγκεκριμένους τρόπους. Να στείλουν επιστολή στο δήμαρχο και στα μέσα ενημέρωσης. Μόνο συνταγή πως να φτιάχνουν μολότοφ, δεν έχει.
Στην ουσία το βιβλίο παίζει το ρόλο των ΜΚΟ στις σχολικές αίθουσες. Περνά την λογική μιας αρρωστημένης μειοψηφίας, με ανοιχτά σύνορα , με βαφτισμένους κατατρεγμένους. Υποδεικνύει στους μικρούς μαθητές τρόπους αντίδρασης και τα βάζει απέναντι στην δική τους κοινωνία την οποία τους την παρουσιάζει απάνθρωπη και εγκληματική.
Δεν είναι η πρώτη φορά που τα σχολικά βιβλία χρησιμοποιούνται για να περνάνε ανθελληνικά μηνύματα στις νέες γενιές. Η παραποίηση της Ιστορίας και της Γλώσσας, η στρογγυλοποίηση και η άμβλυνση δεδομένων που ενοχλούν είναι χαρακτηριστικά της γκεμπελικής ομάδας που χρησιμοποιεί την Παιδεία για να ευνουχιστούν εθνικά, ιστορικά και κοινωνικά οι νέες γενιές Ελλήνων. Από το συνωστισμό της Σμύρνης , στους κατατρεγμένους τζιχαντιστές.
ΠΗΓΗ: OTAVOICE