Έρχεται πολιτική θύελλα; Μαρινάκης: Με την Cosco θα ρημάξει η πόλη

210

Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνεδρίαση του Δ.Σ του Πειραιά, έβγαλε πολλές και σημαντικές ειδήσεις, που θα ταράξουν τα νερά στη πολιτική και οικονομική ζωή, όχι μόνο του Πειραιά αλλά και γενικότερα.

O Δημοτικός Σύμβουλος Βαγγέλης Μαρινάκης ανέφερε:

” Με αυτή τη μονοπωλιακή σχέση Cosco με το λιμάνι του Πειραιά με τον ΟΛΠ, με το δήμο Πειραιά και τους όμορους δήμους δεν πρόκειται να δούμε κανένα καλό και κανένα όφελος για την πόλη. Θα ρημάξει με μαθηματική ακρίβεια. Όσοι πιστεύουν ότι μπορεί ο δήμος Πειραιάς, οι άλλοι δήμοι δεν έχουν όφελος από όλη αυτή την ιστορία, είναι γελασμένοι και εγώ θέλω να διατυπώσω τη θέση μου ότι είμαι εναντίον όλης αυτής της ιστορίας και το είχα ξαναπεί το 2014, το’ χα πει το 2015, το ’χα πει το 2016. Είχα πάρει θέση και απλώς ήθελα να τοποθετηθώ και αν πιστεύετε ότι πρέπει να πάρουμε μία απόφαση το Δημοτικό Συμβούλιο για να απαγορεύσουμε οποιαδήποτε μεταφορά, θεωρώ ότι θα κάνουμε ένα πολύ μεγάλο καλό για την πόλη μας.

Εγώ αυτό έχω να σας πως. Σας είπα και τι θεωρώ ότι θα συμβεί στο μέλλον ή ότι θεωρώ ότι έχει συμβεί μέχρι σήμερα. Καλό δεν έχουμε δει και ούτε πρόκειται να δούμε από τους Κινέζους με την Cosco”

«Κορυφή του παγόβουνου» αποτέλεσε η χθεσινή σύμπλευση του Βαγγέλη Μαρινάκη και της δημοτικής αρχής του Γιάννη Μώραλη με την παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ «Πειραιάς για όλους» του Νίκου Μπελαβίλα, ο οποίος προκάλεσε έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την έγκριση ψηφίσματος στο οποίο εκφράζεται η δυσαρέσκεια και την έντονη διαμαρτυρία για την μη ολοκλήρωση μέχρι σήμερα της διαδικασίας έγκρισης της ΜΠΕ και ΣΜΠΕ όπως ορίζει η σύμβαση μεταξύ Ελληνικού Δημόσιου και ΟΛΠ.

Το ψήφισμα που εισηγήθηκε ο υποψήφιος δήμαρχος με το ΣΥΡΙΖΑ στον Πειραιά, υπερψήφισαν η δημοτική αρχή του Γιάννη Μώραλη και η παράταξη του Νίκου Βλαχάκου.

Το «πράσινο φως» για τη συμπόρευση έδωσε ο ίδιος ο Βαγγέλης Μαρινάκης ο οποίος μιλώντας στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, κήρυξε τον… πόλεμο στην Cosco, προτείνοντας ακόμα και την απαγόρευση διέλευσης φορτηγών για τις απαιτούμενες χωματουργικές εργασίες επέκτασης του λιμανιού.

ΠΗΓΗ: ΕΔΩ