Ο Νίκας έκανε την δουλειά και έβαλε τα λεφτά αλλά… ο Καραμανλής θα αναγγείλει ότι «Το τραίνο θα σφυρίξει ξανά σε Άργος και Ναύπλιο…»

333

Την έναρξη των διαδικασιών επαναλειτουργίας της επιβατικής γραμμής του ΟΣΕ από Αθήνα προς Άργος και Ναύπλιον θα ανακοινώσει την επόμενη εβδομάδα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής κατά την επίσκεψη που θα πραγματοποιήσει  στον Περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα. Θα ανακοινωθούν επίσης λεπτομέρειες σχετικά με την πορεία του έργου που, ως γνωστόν, χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Πελοποννήσου με το ποσό των 15 εκατομμυρίων ευρώ. 

Η υλοποίηση του έργου ήταν πάγιο αίτημα των τοπικών αρχών και των κατοίκων που επιθυμούν να μετακινούνται με τραίνο και αποτελούσε προτεραιότητα του αναπτυξιακού σχεδιασμού του Παναγιώτη Νίκα, παράλληλα και με την λειτουργία της εμπορευματικής γραμμής για την εξυπηρέτηση της ΒΙΠΕ Τρίπολης.  Έτσι εκτός από την Κόρινθο και την Αχαΐα σειρά έχει τώρα η Αργολίδα να δει το τραίνο να λειτουργεί ξανά.

Να θυμίσουμε ότι ΟΣΕ και η ΓαιαΟΣΕ συναίνεσαν στην παραχώρηση προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου των 55 χιλιομέτρων ανενεργού σιδηροδρομικής γραμμής από την Κόρινθο μέχρι το Δερβένι, πέριξ της οποίας θα δημιουργηθεί ένα σύγχρονο Περιβαλλοντικό πάρκο.

Το δίκτυο της Πελοποννήσου αποτελεί μια υπέροχη διαδρομή και στο παρελθόν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για ημερήσιες τουριστικές εκδρομές.

Λόγω όμως της έλλειψης συντήρησής του κινδυνεύουν να γκρεμιστούν οι πέτρινες γέφυρες και έχουν παραμεληθεί το ίδιο και οι μεταλλικές που διαθέτει. Τραγική είναι επίσης και η κατάσταση της γραμμής η οποία έχει λεηλατηθεί από την γνωστή και προστατευόμενη από τους αριστερίζοντες, δήθεν ευπαθή ομάδα.

Χωρίς τραίνο εξακολουθεί να παραμένει ο κεντρικός και νοτιοδυτικός άξονας της Πελοποννήσου, με εξαίρεση τη γραμμή Πύργου-Κατακόλου στην Ηλεία που είναι η πρώτη γραμμή τραίνου που κατασκευάστηκε στην ελληνική περιφέρεια το 1882 με τακτικά και τουριστικού ενδιαφέροντος δρομολόγια.

Οι υπόλοιπες Περιφερειακές Ενότητες στερούνται μέχρι αυτή τη στιγμή σιδηροδρομικών δρομολογίων.

Ρεπορτάζ για την κλοπή 200 μέτρων σιδηροτροχιών ΕΔΩ