Ο Δήμος Κορινθίων στα πλαίσια της άμεσης και καλύτερης επαφής με το δημότη εγκαινιάζει μια νέα γραμμή τηλεφωνικής επικοινωνίας και σε συνδυασμό με τη βοήθεια της τεχνολογίας προσδοκά ώστε να λύνονται άμεσα τα καθημερινά προβλήματα. Το δελτίο τύπου έχει ως εξής:
Οι πολίτες, 24 ώρες το 24ωρο καλώντας στο 27410 80000 αναφέρουν το παράπονο, την επισήμανση, το πρόβλημα τους βοηθώντας τη δημοτική αρχή στην πλήρη καταγραφή και βεβαίως στην άμεση δρομολόγηση λύσεων.
Αυθημερόν οι καταγεγραμμένες αναφορές των πολιτών ανεβαίνουν στην εφαρμογή NovoVille, ένα εργαλείο που λειτουργεί καθοριστικά στο να κάνουμε το δήμο μας καλύτερο και αξιοποιείται στο έπακρον από τη δημοτική αρχή!»
O Διονύσιος Μπουλούτας -τ.Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Κατακόλου και τ.αιρετό μέλος της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Ηλείας,…
γράφει ο Ε.Π.ΜΟΝΟΣ Δεν ξεκίνησε καλά η κα Πένυ Κουραβέλου τη θητεία της, ως “Συμπαραστάτριας…
Εκδήλωση Μνήμης και Τιμής της Θυσίας των Σουλιωτισσών που επέλεξαν τον θάνατο από τη σκλαβιά…
Το Εργατικό Κέντρο Ναυπλίου, για μια ακόμη φορά, στα πλαίσια της κοινωνικής του παρέμβασης θα…
Μετά από ένα χρόνο σιωπής, το protagonistes.tv μπαίνει και πάλι στο στίβο της ενημέρωσης. Το…
Η Κοινωνία της Νέας Κίου πήρε στα χέρια της την υπόθεση ανεύρεσης και τιμωρίας των…