Στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Σχεδίου «Τρίπολη 2021», για τα 200 χρόνια από την Εθνεγερσία, εντάσσονται και οι επαφές του Δήμαρχου Τρίπολης με τους Προέδρους κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μαντινείας και φορείς συλλόγων της περιοχής, στο Δημαρχείο της Νεστάνης την Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020.
Εκεί παραβρέθηκαν ο Δήμαρχος Τρίπολης κ Κώστας Τζιούμης, η αντιδήμαρχος κα Ελένη Καρούντζου, ο πρόεδρος του ΝΠΔΔ Τρίπολης κ. Ηλίας Κούρος και ο υπεύθυνος για τον Επιχειρησιακό Σχεδιασμό «Τρίπολη 2021» κ. Γιώργος Πραχαλιάς.
Όπως είπε ο κ. Τζιούμης «έχει γίνει μια προετοιμασία με ένα αρχικό σχέδιο για το 2021 από τον Δήμο Τρίπολης,αλλά αυτές οι συναντήσεις γίνονται για να ακουστούν προτάσεις και απόψεις των κατοίκων των δημοτικών ενοτήτων και να ενταχθούν στον γενικότερο προγραμματισμό».
Σκοπός του Δήμου, «είναι οι εκδηλώσεις να γίνουν σχεδόν σε όλα τα χωριά (ιδιαίτερα σε αυτά που έχουν σχέση με την Επανάσταση) και επειδή ο σχεδιασμός δεν είναι μόνο για εκδηλώσεις που θα γίνουν το 2021 χρειάζεται η βοήθεια των τοπικών κοινοτήτων».
Στη συνέχεια ο κ. Τζιούμης επεσήμανε «οι εκδηλώσεις για το 2021 θα είναι λαμπρές, αλλά στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι με ευκαιρία το 2021 να γίνουν κάποιες υποδομές που θα μείνουν στο Δήμο. Μιλάμε για ένα επιχειρησιακό σχέδιο που γίνεται για το 2021 αλλά επεκτείνεται και για τα επόμενα χρόνια».
Αναλύοντας την πρόταση που υπάρχει από τη Δημοτική Αρχή, ο κ. Τζιούμης τόνισε ότι «βασίζεται στη συνεργασία και τη συμμετοχή όλων των φορέων και των πολιτών με σκοπό ο Δήμος Τρίπολης να επανατοποθετηθεί σε τοπικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο και να μπει πάλι η Τρίπολη στο χάρτη όχι μόνο για ό,τι έγινε στο παρελθόν αλλά και για ό,τι θα γίνει στο μέλλον»
Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός της πρότασης όπως αναλύθηκε από τον ίδιο βασίζεται σε τέσσερα επίπεδα: τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και διεθνές, που αφορά τις σχέσεις του Δήμου Τρίπολης με άλλες πόλεις άλλων χωρών, και έχει 3 άξονες.
Ο ένας είναι οι επετειακές εκδηλώσεις το 2021 που αφορούν την Τρίπολη και περιλαμβάνει την περίοδο από την Τουρκοκρατία το 1453 φτάνοντας μέχρι σήμερα, ο δεύτερος άξονας είναι η αναβάθμιση της επωνυμίας της πόλης (rebranding), ο επαναπροσδιορισμός, δηλαδή, της επωνυμίας της πόλης μέσα από τη διαχείριση της ιστορικής μνήμης και ο τρίτος άξονας είναι η επανατοποθέτηση της πόλης σε συνεργασία με δίκτυα με άλλες πόλεις, φορείς και οργανώσεις είτε εθνικές είτε ακόμα και διεθνείς.
Καταλήγοντας ο κ. Τζιούμης επεσήμανε ότι «αυτές είναι σε γενικές γραμμές οι προτάσεις του Δήμου αλλά αυτό που ενδιαφέρει στην παρούσα φάση είναι να ακούσει τις τοπικές κοινότητες και τους συλλόγους».
ΠΗΓΗ: ΕΔΩ