Πατρών-Πύργου δρόμος ΦΟΝΙΑΣ. Το «γεφύρι της Άρτας» της σύγχρονης Ελλάδας. Τα νέα «κόλπα» του Καραμανλή

140

Εθνική οδός ΦΟΝΙΑΣ Πατρών-Πύργου. Από τον Άννα στον Καϊάφα.

Χωρίς αυτοκινητόδρομο είμαστε υποψήφιοι θύματα τροχαίου δυστυχήματος. Με Καραμανλή Υπουργό είμαστε σίγουρο θύμα ληστείας από τα κοράκια των διοδίων και των «Εθνικών εργολάβων-κολλητών».

Ο τρόπος που επέλεξε ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής για να δημοπρατήσει το γεφύρι της Άρτας που λέγεται «Εθνική οδός Πατρών-Πύργου» μάλλον δικαιώνει τις φωνές που είχε υψώσει ο επιχειρηματικός κόσμος και άλλοι (βλέπε εδωi/ ), για προβληματικό, ερασιτεχνικό και «περίεργο»  τρόπο διαχείρισης του θέματος.

 Ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής προχωρεί σε ενέργειες προκειμένου να ακυρωθούν οι οκτώ συμβάσεις που είχαν προκύψει από ισάριθμους διαγωνισμούς τα προηγούμενα έτη και να αποσταλεί επίσημο αίτημα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να εγκριθεί η κάλυψη μέρους του κόστους του έργου από το ΕΣΠΑ.

Αν το έργο γινόταν με τις οκτώ (8) εργολαβίες όλο το ποσό θα ήταν Δημόσια Δαπάνη και με κονδύλια από την Ευρωπαϊκή Ένωση και δεν θα υπήρχαν διόδια.

Αν όπως όλα δείχνουν προκριθεί η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος με τη μέθοδο της παραχώρησης στην Ολυμπία Οδό, θα τεθούν σε λειτουργία σταθμοί διοδίων με το κόστος για τους οδηγούς να ανέρχεται σε 0,067 ευρώ ανά χιλιόμετρο.

Με την μέθοδο της παραχώρησης, που προωθεί ο Υπουργός, από την έναρξη σχεδόν του έργου θα μπουν σταθμοί διοδίων, κάτι που συνέβη και για το τμήμα Πάτρα – Κόρινθος. Όλοι θυμόμαστε τους κόνους στον δρόμο και πληρώναμε διόδια σαν να ήταν έτοιμος ο δρόμος, που ολοκληρώθηκε μετά από χρόνια είσπραξης διοδίων εκατομμυρίων ευρώ.

Με βάση το ποσό 0,067 ευρώ ανά χιλιόμετρο και με δεδομένη την απόσταση Πύργος -Πάτρα -Πύργος που είναι (100+100) διακόσια (200) χιλιόμετρα, το κόστος θα είναι 13,5 ευρώ!!!

Για να πάει κάποιος από τον Πύργο στην Αθήνα και επιστροφή θα θέλει 41 ευρώ!!!

Υ.Γ. Στο περιθώριο αυτής της είδησης ανωτέρω, ενημερωνόμαστε ότι επίσης τα τελευταία 11 χιλιόμετρα προς Πύργο είναι ΠΑΛΙ σε κακό χάλι  ως οδόστρωμα, καθώς και τα χόρτα έχουν κλείσει σημαντικό μέρος ορατότητας στους οδηγούς και πλάτος δρόμου. Μια ακόμα πτυχή της επικινδυνότητας αυτού του δρόμου-φονιά.

«Τι είχες Γιάννη-τι είχα πάντα» λέει ο λαός…..

Σχόλια Χ.Β.Μ.

ΠΗΓΗ :https://www.iliaoikonomia.gr/