Η συνέντευξη του υποψήφιου Περιφερειάρχη Γιώργου Δέδε στον Σταμάτη Δαμαλίτη κατά την επίσκεψή του στην Ερμιόνη

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.: Για δεύτερη φορά υποψήφιος Περιφερειάρχης και με πολλές εμπειρίες, αυτή τη φορά περισσότερες θέλουμε να πιστεύουμε…. Μηνυματοφόρος και ο τίτλος «ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ» της παράταξής σας. Τι σηματοδοτεί….

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΔΕΣ: Χρειαζόμαστε μια αλλαγή στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Το καθεστώς των τελευταίων 9 ετών δεν μπορεί να ικανοποιεί τις Πελοποννήσιες και τους Πελοποννήσιους,  όχι επειδή αυτό μπορεί να είναι μια αντιπολιτευτική αιχμή της παράταξής μας, αλλά αυτό απεικονίζει η ζοφερή πραγματικότητα. Έχουν κλειστό σύστημα εξουσίας το οποίο λειτούργησε με αυταρχισμό, αλαζονεία και υποτελισμό, χωρίς συμμετοχή των πολιτών, χωρίς διαύλους στις τοπικές κοινωνίες, η Πελοπόννησος να χαρακτηρίζεται από στασιμότητα και οπισθοδρόμηση, σε σχέση με τις άλλες Περιφέρειες της χώρας.

Εμείς λοιπόν θέλουμε να πιστεύουμε πως έχουμε τη δύναμη  αυτό το σύστημα να το αλλάξουμε. Η αλλαγή μπορεί να ανοίξει ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΈΣ και για τους πολίτες και για τις τοπικές κοινωνίες και για την Περιφέρειά Πελοποννήσου.

ΣΤΑΜ.ΔΑΜ.: Ως Γ.Γ. του Υπ. Υποδομής &Μεταφορών γνωρίζεται την Περιφέρεια – ειδικά την Αργολίδα και ειδικότερα την Ερμιονίδα με τις παρεμβάσεις σας για την αποκατάσταση των ζημιών  που προκάλεσε η κακοκαιρία τον τελευταίο καιρό και γνωρίζεται την περιοχή από κοντά.

Ο λαός της Αργολίδας και της Ερμιονίδας τι μπορεί να περιμένει από εσάς εάν εκλεγείτε Περιφερειάρχης στο πλαίσιο των Νέων Δρόμων που έχετε χαράξει για την περιοχή.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΔΕΣ: Έχουμε δώσει όπως σωστά είπατε ένα συγκεκριμένο δείγμα γραφής, ένα θετικό δείγμα γραφής. Τα 4 χρόνια ως Γ. Γραμματέας στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών αφήνουμε ένα έμπρακτο αποτύπωμα, τ’ αχνάρια μας, σε όλη την αναπτυξιακή διαδικασία που αφορά την Πελοπόννησο και ταυτόχρονα σταθήκαμε αρωγοί σε κάθε ζήτημα, σε κάθε αίτημα των Δήμων της Πελοποννήσου.

Ειδικά για την Ερμιονίδα με το Υ.Μ.Υ. συμπαρασταθήκαμε ενεργά και ουσιαστικά για την αποκατάσταση των οδικών υποδομών, μικρών αντιπλημμυρικών έργων  κ.α. που επλήγησαν από την κακοκαιρία Γενικά εάν αξιολογήσετε το έργο της θητεία μας, θα δείτε πως σταθήκαμε δίπλα στους πολίτες, στους Δήμους, αδιακρίτως χρώματος, κόμματος και παράταξης. Όπως σταθήκαμε από αυτή τη θέση, έτσι θα σταθούμε και ακόμα καλύτερα, όταν ο λαός με την ψήφο του μας εμπιστευθεί τη διακυβέρνηση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

ΣΤΑΜ.ΔΑΜ.: Γιατί ακόμα πρέπει να σας ψηφίσουν οι πολίτες της περιοχής και σε τι μπορούν να ελπίζουν συμπληρωματικά.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΔΕΣ: Το πρώτο που θέλω να σας πω είναι, ότι η   Ερμιονίδα αυτό που τη χαρακτηρίζει είναι μια περιοχή που είναι αποκλεισμένη θα έλεγα από μεταφορική συγκοινωνία και επικοινωνία του οδικού δικτύου.
Είναι ένα μέρος που συγκεντρώνονται οι προϋποθέσεις δυναμικής ανάπτυξης . Νομίζω λοιπόν  πρέπει  να γίνουν οδικά έργα ώστε ο υπάρχοντας δρόμος να αλλάξει στην  χάραξη να βελτίοποιηθεί ώστε  η χρονοαπόσταση να επιταχυνθεί. 

Αυτό πρέπει να είναι το βασικό μήνυμά μας. 

Απ’ ότι θυμάμαι δεν υπάρχουν ολοκληρωμένες μελέτες γι’ αυτό το έργο.

Εμείς λοιπόν το πρώτο που θα κάνουμε θα είναι η δημοπράτηση και η ανάθεση του έργου για την κεντρική σύνδεση της Ερμιόνης ώστε μέσα από αυτό να προχωρήσουμε γρήγορα στην ολοκλήρωση ενός σχεδίου για την κεντρική υποδομή για να μην υπάρχει αυτός ο συγκοινωνιακός αποκλεισμός που υπάρχει σήμερα.

Το δεύτερο είναι,  πως η Ερμιονίδα προσφέρεται ως παρέμβαση και για τη δημιουργία υδατοδρομίων. Με την ισχύουσα νομοθεσία έχει πλέον απλοποιηθεί η αδειοδότησή τους. Ήδη στην Πελοπόννησο έχουν ξεκινήσει μελέτες για τη θεσμοθέτηση υδατοδρομίων στην περιοχή. Νομίζω λοιπόν, πως η Ερμιονιδα με την υψηλή τουριστική επισκεψημότητα που έχει με τη γεωγραφική της θέση στο νότιο άκρο της Πελοποννήσου και το πλεονέκτημα αυτό να συγκοινωνεί με το Αιγαίο και τον Αργοσαρωνικό, συγκεντρώνει τα πλεονεκτήματα εκείνα που μπορούν να οδηγήσουν στη δημιουργία οροθέτησης σταθμού υδροπλάνων- υδατοδρομίου- ώστε να αποτελέσει επικοινωνιακό μεταφορικό κόμβο αεροπορικών μεταφορών.

Το υδροπλάνο είναι το σύγχρονο τουριστικό μεταφορικό μέσο. Η Πελοπόννησος λόγω της ακτογραμμής της προσφέρεται και η Ερμιονιδα είναι μια περιοχή που ανήκει σ’ αυτή. Οι σταθμοί υδροπλάνων είναι χαμηλού κόστους – μιλάμε για επενδύσεις 200 – 500.000 €. Οι περισσότερες εγκαταστάσεις είναι πλωτές με μικρές χερσαίες εγκαταστάσεις για ανεφοδιασμό. Πιστεύω λοιπόν η ίδρυση υδατοδρομίου στην Ερμιονίδα μπορεί να ενδυναμώσει κατά πολύ την τουριστική επισκεψημότητα και να γίνει και μεταφορικός κόμβος στις εναέριες μεταφορές.

ΠΗΓΗ: Ιστολόγιο Σταμάτη Δαμαλίτη

 https://stamdamd.blogspot.com/2019/05/blog-post_90.html

 

Share
Δημοσιεύτηκε από
akromolio

Recent Posts

Η ANAVASIS COURIER, ζητά διανομέα. Απαραίτητη η Αγγλική γλώσσα. Επιθυμητή Προϋπηρεσία. EMAIL για αποστολή βιογραφικού:…

% μέρες πρίν

Με πρωταγωνιστή τον Αδρακτά το Δημ. Συμβούλιο Άργους – Μυκηνών

Με πρωταγωνιστή τον αντιδήμαρχο Κων. Αδρακτά, που εισηγείται τα 7 από τα 8 προς συζήτηση…

% μέρες πρίν

Περιμένοντας την επιστροφή της Κασσάνδρας

της Θέκλας Μεταξά Πέρασαν χρόνοι χιλιάδες, και η Κασσάνδρα που είχε πιει άφθονο νερό της…

% μέρες πρίν

Ο Ιατρικός Σύλλογος Αργολίδας ζητά Γραμματέα

Ο Ιατρικός Σύλλογος Αργολίδας (ΙΣΑ) επιθυμεί να προσλάβει υπάλληλο για γραμματειακή υποστήριξη, σε έμμισθη θέση,…

% μέρες πρίν