Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ό,τι το κράτος του Ισραήλ επιζεί, μέσα σε ένα απόλυτα εχθρικό περιβάλλον. Ότι οι Εβραίοι της διασποράς, στήριξαν και μεγάλωσαν τον ένα από τους δύο μεγάλους σκοπούς του διεθνούς Σιωνισμού, την δημιουργία μιας Πατρίδας για τις φυλές των Εβραίων της διασποράς.
Και μπορεί, οι πρωτεργάτες αυτής της εποποιίας του Εβραϊκού έθνους να μην είναι πια εν ζωή, αλλά οι απόγονοί τους, υπερασπίζονται με πάθος τα κεκτημένα που τους παρέδωσαν. Ιδιαίτερα η πολιτική τάξη αυτού του λαού, υπηρετεί ως πρωταρχική αξία την αξία του Έθνους και προστατεύει την αξία της διαφορετικότητας των φυλών.
Ανεξαρτήτως της αιώνιας αντιπαλότητας των αξιακών συστημάτων του Ελληνισμού και του Σιωνισμού, αξίζει να μαθαίνουμε τον τρόπο που, το μικρό σε πληθυσμό Εθνικό κράτος του Ισραήλ, αντιμετωπίζει τα σύγχρονα προβλήματα της παγκοσμιοποίησης (που επιβάλλει το σιωνιστικό διευθυντήριο), αρνούμενο να υποκύψει στους «κανόνες της πολιτικής ορθότητας».
Το κείμενο που ακολουθεί είναι εκπληκτικό ως προς την καθαρότητα των στόχων της νέας νομοθεσίας που ψηφίζουν. «Θέλουμε να υπάρχουμε και θα υπάρχουμε» διακηρύσσουν και νομοθετούν, με πρωτοβουλία της Υπουργού Δικαιοσύνης, υπέρ του Εθνικού Κράτους, αρνούμενοι να υποκύψουν στην «δικαιοσύνη των μειονοτήτων».
Το κείμενο που ακολουθεί το διαβάσαμε στον «Κόκκινο Ουρανό» και αποτελεί μετάφραση από εφημερίδα του Ισραήλ.
Ο σκοπός του νομοσχεδίου του εθνικού κράτους
Η υπουργός Δικαιοσύνης, Ayelet Shaked, δήλωσε τη Δευτέρα ότι αν δεν φτιαχνόταν ο φράχτης που δημιουργήθηκε πριν από μερικά χρόνια στα αιγυπτιακά σύνορα, «θα βλέπαμε εδώ ένα είδος κατακλυσμιαίας κατάκτησης από την Αφρική». Ο φράχτης σταμάτησε την εισροή των αιτούντων άσυλο από το Σουδάν και την Ερυθραία Χώρα.
Σε ομιλία της προς το “Κογκρέσο για τον Ιουδαϊσμό και τη Δημοκρατία”, η Shaked είπε επίσης: «Νομίζω ότι η «Ιουδαιοποίηση της Γαλιλαίας» δεν είναι ένας προσβλητικός όρος. Συνηθίζαμε να μιλάμε έτσι. Τα τελευταία χρόνια έχουμε σταματήσει να μιλάμε έτσι. Νομίζω ότι είναι νόμιμο χωρίς να παραβιάζονται τα πλήρη δικαιώματα των Αράβων κατοίκων του Ισραήλ».
Η υπουργός Δικαιοσύνης έκανε τις παρατηρήσεις αυτές σε μια μεγάλη ομιλία για τη διαμάχη σχετικά με το νομοσχέδιο του εβραϊκού εθνικού κράτους.
Πρόσθεσε ότι «η διατήρηση μιας εβραϊκής πλειοψηφίας στο Ισραήλ και η δημοκρατική δράση πρέπει να είναι παράλληλες και δεν πρέπει να αντισταθμίζει η μία την άλλη».
Όσον αφορά το νομοσχέδιο, η Shaked είπε: «Με ενοχλούσε τόσο η θέση του κράτους όσο και η συλλογιστική των δικαστών. Το κράτος δεν υπερασπίστηκε τον νόμο για εθνικούς δημογραφικούς λόγους, παρά μόνο για λόγους ασφαλείας». Η Shaked δήλωσε στη διάσκεψη ότι «το κράτος πρέπει να πει ότι υπάρχει χώρος για να διατηρηθεί η εβραϊκή πλειοψηφία ακόμα και αν παραβιάζει δικαιώματα».
Η Shaked είπε ότι πίστευε ότι ο ιουδαϊσμός και η δημοκρατία είναι αξίες που μπορούν να συνυπάρξουν. «Από συνταγματική άποψη, υπάρχει ένα πλεονέκτημα για τη δημοκρατία και πρέπει να εξισορροπηθεί και να δοθεί στο Ανώτατο Δικαστήριο ένα άλλο συνταγματικό εργαλείο που θα δώσει εξουσία και στον ιουδαϊσμό».
Ο σκοπός του νομοσχεδίου του εθνικού κράτους, είπε, ήταν να αποφευχθούν οι αποφάσεις που ερμηνεύουν τον νόμο περί εισόδου στο Ισραήλ ή μια απόφαση όπως στην υπόθεση Ka’adan το 2000 που απαγόρευε τις διακρίσεις εναντίον μιας αραβικής οικογένειας που ήθελε να μετακομίσει σε μικρή εβραϊκή κοινότητα που δεν τους ήθελε.
«Στους νόμους μας υπάρχουν καθολικές αξίες, δικαιώματα, που έχουν ήδη κατοχυρωθεί με πολύ σοβαρό τρόπο. Αλλά οι εθνικές και οι εβραϊκές αξίες δεν κατοχυρώνονται. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 20 ετών, υπήρχε μια προσπάθεια να επικεντρωθούμε περισσότερο στις αποφάσεις πάνω στις οικουμενικές αξίες και λιγότερο στον εβραϊκό χαρακτήρα του κράτους. Αυτό το εργαλείο (νομοσχέδιο του εθνικού κράτους] είναι ένα εργαλείο που θέλουμε να δώσουμε στο δικαστήριο για το μέλλον», δήλωσε η υπουργός Δικαιοσύνης.
Σχετικά με την πρόθεση του συνασπισμού να κρατήσει τη λέξη «ισότητα» έξω από το νομοσχέδιο του εθνικού κράτους, η Shaked δήλωσε: «Το Ισραήλ είναι ένα εβραϊκό κράτος. Δεν είναι κράτος όλων των εθνοτήτων του. Δηλαδή, ίσα δικαιώματα για όλους τους πολίτες, αλλά όχι ίσα εθνικά δικαιώματα». Η Shaked είπε ότι η λέξη «ισότητα» ήταν πολύ γενική και το δικαστήριο θα μπορούσε να την επεκτείνει πολύ, προσθέτοντας, «Υπάρχουν μέρη όπου ο χαρακτήρας του κράτους του Ισραήλ ως εβραϊκό κράτος πρέπει να διατηρηθεί και αυτό μερικές φορές έρχεται σε βάρος της ισότητας».
ΠΗΓΗ: http://redskywarning.blogspot.gr/2018/02/blog-post_14.html