Μια από τις πλέον θετικές πρωτοβουλίες του Δήμου Ναυπλιέων για ανεύρεση νέων αγορών επισκεπτών της πόλης και δημιουργίας συνεχούς τουριστικής ροής από πολίτες των ΗΠΑ, ολοκληρώθηκε χωρίς την ανάλογη προβολή της προς γνώση των Δημοτών. Η επένδυση ήταν μικρού κόστους και μεγάλης αναμενόμενης απόδοσης. Οι πρώτες πληροφορίες είναι ελπιδοφόρες. Και βέβαια, τον σημαντικότερο ρόλο, πέραν της ιδέας και της απόφασης, έπαιξε η επιλογή των προσώπων που συγκροτούσαν την ομάδα που εκπροσώπησε τον Δήμο Ναυπλιέων στην Διεθνή Έκθεση New York Times, «TRAVEL SHOW”.
Η Κατερίνα Ψυχογιού, έμπειρη σε θέματα επικοινωνίας, ήταν ένα από τα μέλη της ομάδας. Διαβάστε πως περιγράφει τις εντυπώσεις της μα ανάρτηση που έκανε στο προφίλ της, στο Facebook.
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΨΥΧΟΓΙΟΥ
«Από τη θέση του μέλους της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ναυπλιέων και έχοντας διανύσει μία επαγγελματική διαδρομή δέκα και πλέον ετών στον χώρο του Τουρισμού ως συνεργάτης της Ανώνυμης Εταιρείας Τουριστικών Επιχειρήσεων «ΝΕΟΚΛΑΣΙΚΗ Α.Ε», που δραστηριοποιείται στο Ναύπλιο, θέλω να εκφράσω τη χαρά και ικανοποίησή μου για την συμμετοχή του Δήμου Ναυπλίου στην Διεθνή Έκθεση New York Times, «TRAVEL SHOW” που διεξήχθη στη Νέα Υόρκη από τις 26 έως τις 28 Ιανουαρίου 2018.
Κυρίως χαίρομαι διότι η σκέψη της Δημοτικής Αρχής, για ένα τόσο σπουδαίο και σοβαρό για τον τουρισμό του Ναυπλίου εγχείρημα, δεν έμεινε στα λόγια αλλά πήρε σάρκα και οστά φέρνοντας και διαμορφώνοντας στον τόπο μας μία νέα αντίληψη, φιλοσοφία και στρατηγική, αυτή της ενίσχυσης της εξωστρέφειας και της προώθησης του τοπικού τουριστικού προϊόντος πέρα και έξω από τα ευρωπαϊκά σύνορα.
Κατά την ταπεινή άποψή μου, οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής είναι μία νέα αγορά για το Ναύπλιο και την Αργολίδα γενικότερα, την οποία, ωστόσο, εάν με συλλογική προσπάθεια και επιμονή καταφέρουμε να προσεγγίσουμε και κατακτήσουμε μόνο οφέλη και προστιθέμενη αξία μπορεί να φέρει στον Δήμο μας.
Πόσο δε μάλλον εάν λάβουμε υπόψη μας ότι οι Αμερικανοί πολίτες που επισκέφτηκαν την Έκθεση είχαν ένα κοινό χαρακτηριστικό: ήταν άνθρωποι που ταξιδεύουν πολύ και εναποθέτουν υψηλή οικονομική αξία στην χώρα και στις περιοχές τις εκάστοτε χώρας που επισκέπτονται.
Η συμμετοχή του Δήμου Ναυπλιέων στην Έκθεση της Νέας Υόρκης αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία και βαρύτητα εάν στα παραπάνω συνυπολογίσουμε ότι
α) τα τελευταία 4 χρόνια υπάρχει διαρκής αύξηση της έλευσης Αμερικανών τουριστών στην χώρα μας,
β) το νέο Συμβουλευτικό Ταξιδιωτικό Πρόγραμμα του State Department κατέταξε την Ελλάδα στην κατηγορία των χωρών που ενέχουν τον χαμηλότερο κίνδυνο για την Ασφάλεια των Αμερικανών Ταξιδιωτών
γ) φέτος θα πραγματοποιούν πτήσεις προς την Αθήνα πέντε αεροπορικές εταιρείες, οι αμερικανικές DeltaAirlines, American Airlines, United Airlines και JetBlue και η αραβική Emirates και μάλιστα η τελευταία με καθημερινή απευθείας πτήση 365 ημέρες το χρόνο και
δ) όπως επεσήμαναν ο Πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος της ASTA, Zane Kerby και Robert Duglin, σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποίησε η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA «σημαντικά μεγαλύτερο μερίδιο στην τουριστική αγορά των ΗΠΑ, που μπορεί να φθάσει το +30%, διεκδικεί η χώρα μας με το συνέδριο της Ένωσης Αμερικανών τουριστικών πρακτόρων (ASTA), Αthens ASTA Destination EXPO 2018, που θα διεξαχθεί στις 14-17 Απριλίου 2018 στην Αθήνα, στρέφοντας τα φώτα του ενδιαφέροντος των τουριστικών γραφείων των ΗΠΑ στους ελληνικούς προορισμούς».
Τα μέλη της Επιτροπής Τουρισμού που συνθέσαμε την αποστολή που στελέχωσε τον εκθεσιακό χώρο του Ναυπλίου στο Buth του ΕΟΤ, πέρα από το ότι ενημερώναμε αδιάκοπτα τους επισκέπτες της Έκθεσης για το Δήμο μας, πετύχαμε, μεταξύ άλλων, να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον σχεδόν όλων των επισκεπτών που επισκέφθηκαν το περίπτερο του ΕΟΤ και κυρίως να προτείνουμε το Ναύπλιο και την Αργολίδα γενικότερα ως top destination σε εκείνη την μερίδα των επισκεπτών που δήλωναν αποφασισμένοι να ταξιδέψουν στην Ελλάδα το 2018 αλλά δεν είχαν αποφασίσει ποιόν ή ποιους ελληνικούς προορισμούς θα επισκεφθούν.
Επιπλέον στις συναντήσεις που είχαμε με τους τουριστικούς πράκτορες που οργανώνουν groups με προορισμό την Ελλάδα, προσκαλέσαμε εκείνους τους πράκτορες που δεν έχουν συμπεριλάβει την Αργολίδα και το Ναύπλιο στα tours τους να το κάνουν, ενώ επιμείναμε σε εκείνους που πραγματοποιούν tours στην περιοχή μας αυθημερόν να οργανώνουν τουλάχιστον μία διανυκτέρευση στο Ναύπλιο.
Φυσικά επισκεφθήκαμε όλα τα Buths των εταιρείων που διοργανώνουν κρουαζιέρες για να γνωρίσουμε τους εκπροσώπους τους και να «συστήσουμε» το Ναύπλιο σε περίπτωση που δεν το γνώριζαν.
Επιπλέον, με την βοήθεια του Δημάρχου Ναυπλιέων, ο οποίος είχε καθημερινή τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας, συσφίξαμε τις σχέσεις του Δήμου Ναυπλιέων με την κυρία Καματερού, Πρόεδρο του ΕΟΤ Αμερικής και Καναδά και τους συνεργάτες της, ενώ κατά την διάρκεια της Έκθεσης προβάλλαμε το Ναύπλιο μιλώντας στα ελληνικά ΜΜΕ.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Δήμο Ναυπλιέων και τον Δήμαρχο κ. Δημήτρη Κωστούρο για την δυνατότητα που μου έδωσε να συμβάλλω προς την κατεύθυνσης της ανάπτυξης του τουρισμού του τόπου μου αλλά, κυρίως, διότι μου έδωσε την χαρά να συμμετέχω σε μία δράση πέρα κι έξω από τα καθιερωμένα, η οποία αποτελεί προάγγελο αισιόδοξων μηνυμάτων για το τουριστικό μέλλον και την πρόοδο της πόλης μας.
Επίσης ευχαριστώ θερμά την Πρόεδρο της Επιτροπής Τουρισμού, κυρία Καλκούνου Πόπη, για την συμβολή της στην επιτυχία της παρουσίας του Δήμου στο Buth του ΕΟΤ, την Ένωση Ξενοδόχων Ναυπλίου και τον Πρόεδρο κ. Μωριάτη για την τιμή που μου έκαναν να τους εκπροσωπήσω στην Έκθεση, καθώς και όλα τα μέλη της αποστολής αφενός διότι είχαμε μία άριστη και αρμονική συνεργασία μεταξύ μας, αφετέρου για την ανιδιοτελή αγάπη και το πάθος που έχουν για τα όμορφο Ναύπλιό μας, συναισθήματα που διεφάνησαν ξεκάθαρα μέσα από την σκληρή και επίμονη προσπάθεια και δουλειά που επέδειξαν καθ’ όλη την διάρκεια της “New York Times Τravel Show”.
Τέλος ευχαριστώ θερμά την Πρόεδρο του ΕΟΤ κυρία Καματερού και τους συνεργάτες της για την άριστη διοργάνωση του Buth του ΕΟΤ, για την θερμή υποδοχή που μας επεφύλαξαν όταν επισκεφθήκαμε τα γραφεία του ΕΟΤ στη Νέα Υόρκη, καθώς και για την πρόθεση τους να αναδείξουν και να προωθήσουν το Ναύπλιο ως έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στην Ελλάδα».